Yesterday

Igår morse vaknade jag hos Emma, med Olle i tankarna xD
Kunde inte fatta !

Vi stack till hennes Polle och fixade snabbt, sen hem till mig, fixa snabbt och direkt in till stan där idolerna uppträdde, signering, fotografering, tävlingar mm.

Vi var lite sena men såg, Weise, Olle, Linnea, Geir, Elin och Daniel uppträda. Såå grymma är dom, speciellt OLLE, Linnea, Andreas och Geir!! Sen fick vi autografer jag kramade OLLE!!, därefter var det lite tävlingar och idolerna uppträdde igen. I slutet gjorde dom en låt tillsammans (kommer inte ihåg titeln) sååå bra :D

Efter detta blev det en enormt flummig kväll, speciellt hemresan. Shit vad kul jag har haft.

Autografer och Min frank som dom kastade ut i publiken och jag fångade. Den heter Olle Frank Hedberg







Olle Frank Hedberg



Läkerol grejjer man fick!










Haha mitt plakat efter idol!


Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0