Friday all day long!

Idag var jag riktigt snabb i stallet! Hejja mig! Det var jätte härligt att träffa Tjalle baby igen. Såhär gjorde jag:

1. Bytte om
2. Gav katterna mat
3. Tog in tjalle
4. Gjorde rent mugget (har blivit lite värre, men hoppas att det blir bättre nu när det är fruset ute)
5. Gjorde hö
6. Gjorde vatten
7. La ut hagmat
8. Mockade utanför lösdriften
9. fodrade Tjalle
10. Släppte ut
11. Sopa

+ att jag kollade på när amanda tog in hästarna och gav dom hö och kraftfoder

Jag var klar vid kvart över 4 (tog en timma och en kvart) och gick med amanda hem en kortkort stund innan jag gick till bussen.
Jag och mamma är ensamma hemma och har myskväll. Vi ska kolla på idol och käka popcorn!

Vad gör du denna underbara fredag?




Kommentarer
Postat av: Amanda

jag ? det var jag som tog in dom men ;)

2010-11-19 @ 20:36:30
URL: http://eaqi.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv; töntig du är

2010-11-19 @ 23:50:34
URL: http://eaqi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0