Helgen!

I fredags följde jag med Emma (emmochpegasus.blogg.se) till hennes polle. Därefter mellanlandade vi hemma hos Emma innan vi åkte till Jenny. Jenny är en kompis som jag lärde känna på ett hoppläger i somras. Emma kände henne redan. :)

Det var enormt mycket snö hos Jenny. Typ 70 cm - sååå fint. Jag är såå arg över att jag glömde kameran hemma. Vi lekte mycket i snön, lekte med hennes galna valp Pepsi, kollade på idol, kollade på film, var hos hennes ponny Zelia och spelade wii med mer :) Det var mycket trevligt :D

Vid 2 tiden i lördags åkte vi hem. Jag och mamma åkte till stallet och fixade för hästarna på logen, borstade och fixade med Tjalle. Sen gick jag på en kort kort promenad med Tjalle. Han var enormt pigg ! :O Men jag hade inte tid att gå långt + att han fick styltor och var som bambi på hal is.

Efter stallet lämnade mamma mig hos Malou (malooousan.blogg.se). Vi lekte också i snön, dock inte lika mycket snö som hos Jenny. Vi kollade på tv och lekte med hennes galna hund. Myys pyys vare!

Idag åkte jag hem vid 1 tiden och sen dess har jag jobbat flitigt med, städning, matlagning, diskning, julpyntning, duschning mm :)

Nu ska jag lägga lite tid på bloggen och därefter blir det sims :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0