Mobil!?!

Jag vet att detta egentligen är en ponnyblogg men nu har jag inte så mycket att skriva om när Tjalle vilar. Men det ska det bli ändring på. I promise ;) Men nu tänkte jag om jag kan få lite tips om vilken mobil jag ska köpa!

Jag ska ev åka och köpa mobil imorgon. Jag hade ju inte direkt tänkt mig att behöva köpa mobil nu i och med att den andra jag hade jag bara i typ 7 månader. Därför ska jag köpa en billig telefon, känns dessutom som att dom går sönder hela tiden. Bara på detta året har jag haft typ 4 mobiler :S

Dessa funderar jag på

1. Sony ericsson walkman 100i spiro
Den kostar 679 kr och är en modell av Zylo som är lite bättre men också dyrare. Denna har typ allt utom videosamtal, ficklampa/kameralampa, 3G
Jag vill ha en rosa-vit
Det lutar mest mot denna!


2. Sony ericsson J108i cedar
Denna har typ allt tror jag, jag har inte spekulerat så mycket än. Den kostar 890 kr och finns bara i svart


3. Sony ericsson Naite 1090 kr
Har också allt typ finns i svart/silver och röd/svart



4. Sony ericsson w20i Zylo 1209 kr Rosa, svart eller silver/blå
Har också typ allt! ;)





Så... Vad tycker ni?

Vet ni ngt om dessa telefoner? Ngn som är speciellt bra eller dålig? :D

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Den där nere.. som det finns rosa o allt.. Den är suverään! :D

2010-11-11 @ 19:31:09
URL: http://camiiillalarsson.blogg.se/
Postat av: emma

den längst ner :)

2010-11-11 @ 20:09:27
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: ja visst är han :) <3



Jag har ju den längst ner, den är jättebra :D Men den längst upp är väldigt fin men vet inte om den är bra :S :)<3

2010-11-11 @ 21:23:27
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0