"Ny dator"

Nu har den gamla datorn kommit hem igen, men den är som ny för ALLA bilder är borta! FAN
Så jävla hemskt, men men. Vad ska man göra? Det är ju ingen mening med att gnälla över det. Men ALLA bilder! På Tjalle, på Bettan, ridläger och andra minnen. Helt sjuuuukt jobbigt!

Idag åkte jag men Elin hem, vi fixade mina ögonbryn och naglar bla. Myspys :)

Före:


Under arbete:



Efter:

orkar inte rotera xD

Becka fixade för Tjalle idag, jag har inte träffat han sen i tisdags. Saknar min lilla prins :) <3 Imorgon ska jag få träffa honom iaf. Nu ska jag trixa lite med bilder och diska sen blir det sängen. Jag hade tänkt att plugga lite men det hinner jag nog inte. xD

Herrå sålänge!

Kommentarer
Postat av: emma

ååh vad fint :D

2010-11-18 @ 21:03:37
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0