Tjoo

Hej, jag har inte bloggat sen i torsdags pga att i fredags åkte jag ín till stan och hämtade en telefon som jag ska låna av min moster. Det är en gammal men jag nöjer mig med den ett tag iaf :)


Såhär ser den ut


Sen åkte min familj ut till lycke för att mamma skulle passa fosterbarnen i stallet :)
Det var mycket trevligt, kollade på idol och så. Men innan idol fixade jag med Tjalle. Muggen har blivit mycket bättre nu, jag hoppas att det fortsätter så :)


Idag har jag bara varit i stallet och fixat för Tjalle och så. Jag tog en buss hem vid halv fem typ. Alltså ÄNNU en tråkig helg. Inte en enda en som vill hitta på något :( Tråkiga vänner jag har...

När ska det hända något i denna enormt tråkiga lilla glesbygd????

Jaja, snart kommer Becka hem med lite godis , MUMS :D

Byee

Kommentarer
Postat av: emma

sv: okej, 100? :o ojoj...

2010-11-13 @ 19:31:38
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/
Postat av: emma

sv: japp på tre hästar :)

2010-11-13 @ 19:32:28
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/
Postat av: emma

sv: men skriv bara ngt ´:)

2010-11-13 @ 19:34:10
Postat av: Erika

HET TFN!

2010-11-15 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0