A lot of things to do...

Som rubriken säger har jag ganska mycket att göra nuförtiden. Jag är en människa som gillar att ha ordning och reda på vad jag ska göra osv. Men så är det inte nu, jag vet bara 2177352359 saker som behöver göras men jag vet inte när jag ska göra det. - Hatar det! Men det är bara att vänta tills en dag då man har tid över och får gjort allt.

Idag tänkte jag att jag skulle vara snabb och effektiv i stallet. Men det gick sådär med det, det blir lätt att jag strosar runt och tiden bara går. Men jag hann med att göra allt som ska göras. Jag red ut till tjuvkil. Där är det en lång grus och gräs väg som man kan trava och galoppera mycket på. Det var vad jag gjorde också. Han var skit pigg verkligen. Han började trava såfort jag kortade tyglarna och fattade galopp hela tiden. När jag fattade galopp så hoppade han fram och rusade ibland. Men det är ju bara roligt att han är lite pigg, bara han stannar när jag ber han om det och kan vara lite lugn och arbeta lite också.

Imorgon är det ju onsdag vilket innebär att det är vila för Tjalle. Amanda och Natta fixar mockningen och sånt. Jag och becka ska åka till staden och våra kära mostrar för att tjöta och fika lite.
Förhoppningsvis hinner jag med att städa på rummet när jag kommer hem för fy tusan vad det ser ut! :O

Jag måste verkligen bättra mig och ta mer bilder! Det är mycket roligare då tycker jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0