Fyyy!

Jag har just nu en ledig stund i skolan. Vi slutar alldeles strax, men just nu gör jag ingenting. Tänkte därför att det var ett ypperligt tillfälle att blogga!

När jag kommer till stallet (om jag ens kommer dit för jag lär bli dränkt innan jag kommer till busstationen och om jag ens hinner med bussen lär vi få vattenplaning ). Det regnar så sjuuuukt mycket. Det har ösregnat konstant i ca 2 ½ timma nu! Stackars hästarna säger jag bara.

Idag ska jag och amanda rida ut ju och varje gång vi ska rida ut ösregnar det! :O
Det här är sista chansen för mig att rida ut med henne innan hubertusen så jag ber till gud att det slutar regna, eller iaf inte ösregnar som det gör nu! :@

Fy vad deprimerad man blir av detta regn, och jag måste verkligen rida. Tjalle vilade igår och han har en jävla energi som han måste bli av med innan lördag då det är hubertusjakt!

Snälla goda gud gör så att det slutar regna, eller så att det regnar måttligt alltså småå och fåå droppar!

Hejdå nu ska jag förbereda mig inför att gå till bussen i ööööösregnet!

Hörs ikväll



En regnig bild får det bli till detta inlägget!

Kommentarer
Postat av: NellieB

Slutade d regna elr ble ni pisse våta.

Här har d hållt upp ganska bra.

2010-10-29 @ 19:31:29
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0