Godmorgon!

Tack vare att jag gick och la mig hyffsat tidigt igår så var jag superpigg i morse och vaknade till och med lite tidigare :D

Men.. Då ringde mamma och sa att hon hade krockat med bilen.
Hon hade kört mot grönt och då kom en kille som hade kört mot rött och körde in i henne.
Så nu har vi ingen bil :O :(
Men mamma är oskadd iaf ;) ♥

Hon har inte tagit något kort på bilen men den ser ut såhär typ:




Nu måste vi ju skaffa ny bil också, hoppas att vi inte behöver betala något iaf! :I

Nu ska jag göra i ordning mig, idag åker jag med Världens bästa Emma till Nina när hon tränar :D
Emmas blogg heter emmaochpegasus.blogg.se

Bye!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Allt är ok med mig men bilen mår inte så bra, den fick bärgas bort.....

2010-10-13 @ 19:11:40
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0