Great day

Idag slutade vi egentligen tjugo över tre men jag gick hem pga att det sista passet är ett studiepass och jag anser att jag ligger i fas med allt och kunde åka hem idag. Jag och min syster åkte in till stan och träffade våra kära mostrar. Vi snackade bebis (den ena ska få barn om 2 mån) och gymnasie. :D

Vi åkte hem vid tjugo över sex och var hemma vid sju ungefär. Sen dess har jag städat på rummet, det såg ut som in i ******* så det var dags för en stor röjning tyckte jag.

Btw så känner jag att nästan alla bitar har fallit på plats i mitt liv nu och jag är såå glad :D Allt känns så bra, jag har koll på saker och ting nu. Kanske räckte det med en storstädning på rummet, och ett par allvarliga samtal till vännerna ? :D

Här kommer för och efterbilder på rummet! Jag delar ju rum med min syster så detta är bara min "del" av rummet.

Före






Efter









Kommentarer
Postat av: idadeen glassiga <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

hahahaha fint det blev patricia <3<3<3<3<3<3<3

2010-10-27 @ 21:28:10
Postat av: emma

stooooooooooor skillnad xD

2010-10-27 @ 21:37:50
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/
Postat av: Patricia

Tack Ida den glassiga :D

2010-10-27 @ 21:45:43
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: Amanda

hahaha jävlar vad det såg ut innan ! :o inte likt dig att ha sån o-ordning ;)

2010-10-27 @ 22:52:27
URL: http://eaqi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0