Gymnasie

Jag vet det är två år kvar tills jag ska börja gymnasiet, men det är bra att börja fundera på vad man vill gå redan nu!

Jag gillar verkligen Kitas gymnasie! Jag tycker det verkar jätte bra och funderar på att gå antingen samhäll eller naturvetenskap där :D

Men jag har lite funderingar på hästgymnasie. Jag har alltid hållt fast vid att jag inte vill gå på ett sådant då jag inte vill jobba med hästar men man måste ju inte jobba med hästar bara för att man gått den linjen. Jag skulle kunna tänka mig att gå typ en samhällsliknande linje med "hästutbildning" till om det finns. Jag är inte sugen på internat men skulle vara skitkul att ha hästen på gymnasiet ändå, så man får bakat ihop ridningen med skolan. :)

Det lutar åt Kitas, men mycket kan hända på 2 år!




eller





Vad har du för funderingar kring gymnasie val? Eller vad går du på för gymnasie?

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag vill gå Media på mimers :)

2010-10-27 @ 22:52:56
URL: http://eaqi.blogg.se/
Postat av: emma

mimers tror jag. Nära och bra! Eller ett hästgymnasie på strömsholm eller flyinge :)

2010-10-28 @ 08:06:46
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0