Haj!

Jag kom hem ganska tidigt från stallet idag, mamma hämtade mig och Becka.
Men trots det har jag bara fått tiden att försvinna utan att göra något.
Jag har bara duschat och kollat på Paradise hotell.

Vädret har verkligen varit SKIT idag, så becka gick på en 20 minuters promenad med Tjalle.
I och med att det blev som det blev så får vi se om jag rider eller inte imorgon, hade ju tänkt att longera.

Jag städade uppe på logen och i sadelkammaren, så nu är städningen så gott som klar.
Nu är det bara lite grejjer på logen som behöver fixas. Tex laga en vägg och sätta plast i fönsterna mm :)
Sen kommer det eventuellt en port till logen, plastremsor till ingången och en dörr mellan logen och lilla stallet.
Hade varit så himla lyxigt asså! :O

Nu måste jag bestämma vilka dagar jag ska ha Bettan och Maggie, dom är två gamla b-ponnys som jag red innan jag blev förstor. Jag ska fortsätta ta hand om dom lite bara för att dom ska bli lite ompysslade och så. :D
Men det är ju det att tiden räcker inte till så det blir nog 2 dagar i veckan bara...


Blev inga bilder från stallet idag, jag ska försöka bli lite bättre på det ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda

du kan få åka med i min resväska om du vill :D <3

2010-10-18 @ 21:12:56
URL: http://eaqi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0