Härlig lördag!

Jag vet att jag har varit skit dålig med att blogga nu. Tråkiga och få inlägg.
Denna dagen har gått enormt fort. Jag, Jenny och mamma åkte till stallet vid 11 tiden.
Hästarna hade inte varit inne inatt så det var inget att mocka så vi fixade bara vatten.
Vi tömkörde lite idag och han var skiitduktig verkligen! :O Så tolt över bästa killen blir jag ♥ Sen travhoppade jag i paddocken i ca 20-25 min bara för att han skulle få ha lite kul. Sen skrittade jag ner till havet. Det gick sådär på dressyr fronten men han tyckte det var super kul! ;) Jag ska ladda upp lite bilder och en film sen efter jag har ätit.

Mamma har gjort en kyckling gryta som vi ska äta nu. Mums, sen blir det slappis kväll med en hel del bloggande.
För nu ska jag bli bättre på att blogga för det blir så mycket roligare då :D

Hej svejs sålänge! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0