Heeej

Nu sitter jag och amanda i hennes säng och laddar över bilder och filmer från dagen. Det har varit en händelserik dag ;) Skoldagen var mycket rolig. Mycket flum och mååånga skratt :D
Efter skolan gjorde jag och amanda pannkakor MUMS jag gjorde en perfekt pannkaka den får ni se här nedanför!
Sen gick vi till stallet, vi bestämde oss att vara hemma senast 2 timmar senare alltså innan klockan 7. Men v misslyckades med 10 minuter... :/ Tjalle var skit pigg idag, började galoppera från halt och så.. Vi skyndade oss att rida iväg ganska snabbt och red till hea :) Vi hoppade över en stock och några diken. Men en gång så hoppade jag bakom amanda och Tjalle blev väldigt pigg och rejsade lite. Men efter stocken så saktade qlementine ner och Tjalle hoppade åt sidan för att inte springa in i henne. Då kom jag på sniskan, han började bocka och JAG FLÖG AV! :O Ville inte släppa han men han bockade och sprang iväg. Jag fick panik och sprangefter och RAMLADE ! :O HAHA klumpeduns! Jag fick panik och försökte stoppa Tjalle. Han sprang fram och tillbaka men ville nog inte springa ifrån qlementine så tillslut kom han fram till mig! TUR det, tänk om han hade sprungit hem över vägen och allt! :O
Tuur det! :D Sen hoppade vi lite till innan vi gick hem. Han var SKIIIT pigg verkligen! När vi kom till stallet var han lite dum i spolspiltan och så men han var nog på lite dåligt humör och det blev jag med. Men nu ska jag glömma det! Det är en ny dag imorgon... Då ska han vila, shit vilken raket becka kommer få på torsdag :/
Här kommer en film från när vi hoppade och en bilder på underbaringen <3

Godkväll! =)))

Kommentarer
Postat av: emma

sv: VILL MED HA PANNKAKOR!

Reflexländtäcket? :)

Det är storlek ponnycob.

Och vi vill 99 för det :D

Bilden är uppe om 3 minuter på min blogg!

2010-10-19 @ 20:59:09
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/
Postat av: Carina

Han har ju inte busat någonting nästan...så det gjorde väl inte så mycket med lite glädjeskutt!!!:P

2010-10-20 @ 08:05:54
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0