Helluuu....

Denna dagen har varit jätte rörig. Hela jag är rörig! Här ska ni få höra...

Det började med en jobbig morgon, var sviiiin trött verkligen. När jag kom till skolan hade vi SO och jag skrev färdigt mitt arbete - MEN när ja skulle spara det så försvann allt jag hade skrivit! Tänkte att det är inget att irritera sig över. Det är som det är. MEN JÄVLA DATORHELVETE! :O Efter det blev jag ännu mer virrig av mig och helt trött fortfarande. Vi åkte ju till badhus/ishallen efter lunchen, då glömde jag mina vantar i skolan så jag fick springa tillbaka och hämta dom. När vi väl kom på bussen var alla jätte trötta så jag, Ewe, Amanda (www.eaqi.blogg.se) och jossan (www.edjf.blogg.se) satt alla och lyssnade på musik i var sitt headsett. Jag kände mig jätte social xD Jag valde att bada denna gången, så först simmade jag 8 längder (det var alla tvugna att göra) sen "lekte" jag lite med Jossan och Amanda. Efter det simmade jag 8 längder ryggsim för att träna magmusklerna och benen. När jag skulle ta bussen hem sen tyckte jag att det var tomt i väskan och kom på att jag hade glömt handduken, så jag sprang tillbaka in i omklädningsrummet och såg då att jag hade glömt både handduk, schampoo och bikinin! :O Shit jag är helt borta idag!

Nu är jag hemma för vi slutade 14:10 i och med att vi hade varit på oasen. Jag har käkat två bullar - MUMS!
Nu ska jag städa här hemma för om ca 45 minuter kommer Elin till mig. En kompis som går i 9:an på min skolan. Vi ska åka en sväng till kungälv med mamma och becka sen. Ska till tre hästar och bibblan bla :) Sen får vi se vad som händer.. :)

Just nu känner jag att detta inlägget som skulle vara väldigt kort blev väldigt långt! xD

Hejdå! =D


Kommentarer
Postat av: ishaa '

Sv ;

Tack! din med!

Haha nej ;) han är en ridskoleponny ;)

2010-10-20 @ 17:46:48
URL: http://ddolphiin.blogg.se/
Postat av: Céline

SV. aww, tack vad roligt att du tycker det !! :D:D :''D

2010-10-20 @ 18:18:24
URL: http://celines.webblogg.se/
Postat av: Céline

SV: jaaa :D:D



SV2: haha , okej ;) tack för att du tyckte till! :D

2010-10-20 @ 20:17:50
URL: http://celines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0