Hissar och Dissar!

Detta är det 200:ade inlägget på min blogg! - Lite jag vet men det ska det bli ändring på ;)

Jag hissar och dissar:




Linnea Henriksson och denna låten! Så jävla braaaaaaaaaaaaa!




Ridoverall på vintern, lättare och mycket varmare! Jag ska köpa en snart ;)



Denna sortens bak skydd, något jag tänker köpa :D








Syntet sadlar, bättre än inget! Men usch, mår illa när jag tänker på dom!




Anonyma kommentarer! Och folk som fake kommenterar sina egna bloggar! - Så lågt! :O




Benskydd som inte är av något märke, tycker det ser så hmm,,, konstigt ut!
Såklart bättre än inget men iaf en stor DISS!




Nu ska jag lyssna lite mer på Linnea Henriksson innan jag går och lägger mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0