Natti natti!

Nu ska jag försöka sova!
Imorgon ser dagen ut såhär:
Skolan sen till stallet och mocka och sånt först. Borsta lite längre än vanligt. Linda och rida dressyr lektion! Sen ska jag stretcha osv o så! Jag får inte glömma att ta hem grejjer som vi ska sälja på tre hästar.
* Reflexländtäcke
* Fleecetäcke
* Grimma
* Sadel
* Transsportskydd
När jag kommer hem ska jag bara duscha och så som vanligt. Kameran följer med till stallet så bilder kommer nog upp här efteråt ;)

Tänkte skriva lite bloggar som jag läser!

Dom bästa:
www.dressyrmupparna.blogg.se
www.finest.se/katrin

Vänners bloggar
www.edjf.blogg.se
www.emmaochpegasus.webblogg.se
www.eaqi.blogg.se
www.olssonannie.blogg.se

Medans jag ändå håller på att skriva kan jag ju berätta att mitt hår har blivit jätte långt! :O

Här kommer två helt sjukt roliga bilder på mig tagna typ för 8 månader sedan



Här kommer bild från idag!



Nu ska jag spara mitt hår, långt ska det bli!
Men sen klipper jag nog av det, rätt gött ändå! :D

Btw jag satt just och tänkte på hur sjukt jävla grymt det här året har varit. Det har varit enormt händelserikt både bra och dåligt, kanske tycker jag att det är bästa året på länge bara för att min dröm har gått i uppfyllelse och JAG HAR EN EGEN HÄST! ♥

Jag avslutar detta inlägget där, det känns bra så.
Härmed säger jag godnatt och puss! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Godnatt!

haha jag höll på att dö när jag såg bilderna på dig XDDDDDDD <3<3

2010-10-13 @ 21:59:46
URL: http://eaqi.blogg.se/
Postat av: Malou

Läser du inte min!? :(

2010-10-14 @ 07:28:47
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0