Ridturen

Idag så började jag med att packa det mesta som ska med imorgon. Sen så red jag ut på Trevina tillsammans med Amanda, Qlementine, Becka och Tjalle.

Trevina är en c-ponny som står på logen. Det är en ca 23 årig tjej som heter Nathalie som äger henne. Jag har ridit Trevina i ca 1 år (innan jag hade Tjalle). Jag och Trevina har varit på 4 clearrounder tillsammans och 1 ridläger. :) Hon är en jättego ponny :)

Vi red på en grusväg, skritt trav och galopp. Men det regnade KONSTANT HELA RIDTUREN. Det var sånt där äckligt tätt regn, vi alla frös jätte mycket och var svin kalla. Men så tänkte vi: Varför klaga? Det finns värre saker än det här!

Nu har jag tagit ett varm bad i badkaren och är laddad inför att göra:


* Smörja benen
* Städa på rummet
* Gå igenom vad som ska med
* Packa kläder tills imorgon

Bye, I have a lot of things to do! All this but also SO, MA and ENG! :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja =)

2010-10-21 @ 21:12:05
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0