Söndag ;D

Det har varit en jättehärlig söndag idag! Jag var ensam i stallet så gott som hela dagen. Jag tycker det är mysigt ibland. Men shit vad kallt det var i morse, verkligen svin kallt! Brr... Aja idag red jag ut på en 2½timmars långritt tillsammans med Ida Alaiso och Alexandra Olausson :D Vi red lite olika ridvägar vid Tofta och såå. Tjalle blev svin trött, men han var såå duktig så han fick en extra dl havre idag! Haha!

Jag var ju i stallet väldigt många timmar idag, men ändå gjorde jag inte så jätte mycket. Det brukar bli så på söndagar. ;) Det jag gjorde var att: Mocka, Rida, putsa, städa på logen, sorterade täcken, gick runt hagen och lite små grejjer. Nu går hästarna i lilla bergshagen + ängen för att det finns mer gräs där så då behöver dom inte få hö än.

Jag kom hem vid 18 ungefär, sen dess har jag duschat, tömt XC70 som ska lämnas tillbaka imorgon för den nya bilen kommer på måndag :'( Kommer sakna bilen! Jag har även vikt tvätt, sååå duktig jag är! :D





Kommentarer
Postat av: ~I S A~

Sv: Tack så jättemkt :D

Kan bara säga det samma om din :) älskar färgerna i designen :)

2010-10-17 @ 20:09:03
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0