Staaan!

Det är så mysigt att vara i stan med sina vänner.
Shoppa, fika o ja ni vet :)
Men idag hade jag inga pengar :(
Men snälla Ewe bjöd mig på en glass.
Ewe köpte en svea mössa och en halsduk.
Jag köpte INGENTING!
Men det var riktigt mysigt, fast bussresan påvägen hem var inte så mysig.
Det satt en hund och pruttade massa äckliga äggmökar bakom oss, USCH!
Men vi skrattade mycket iaf.

Jag har berättat för Ewe om mina favorit bilar med!

Volvo V70!
Min absoluta favorit, NÄSTAN alla färger men vit, svart, beige och röd är absolut snyggast!


Saab vet inte vad den heter men endast svart och silver är fina! :) Kanske vit med..?




Auodi a4 den nyaste modellen - endast svart!


Mitt dröm ekipage

   rod_classic.jpg
+

 Detta ekipaget fast V70 modellen på bilen!


Eller


+


Shit vad jag vill ha asså! :O

Aja, här kommer en bild på min goa glass som jag fick av underbara snälla Ewe :D
Rånet är min, kooola glass :D



Nu ska jag
* Måla naglarna
* Skicka bilder till Ewe
* Städa på rummet
* Lägga fram kläder tills i morgon
* Paradise hotell 19:30


Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0