TRÅKIG NYHET!

En fruktansvärt hemsk sak har hänt, eller ja kanske inte så hemsk som ni kanske tror men... Våran dator har kraschat, därför har jag inte bloggat någonting. Den gick sönder igår bara helt plötsligt och går inte att starta. Vi ska nog lämna in den och se vad problemet är. Det är så typiskt för vi har problem med allt det tekniska i våran familj, fan också!

Så nu vet jag inte riktigt hur ofta jag kommer att kunna blogga - när jag har tillgång till dator. Tråkigt men det tråkigaste av allt vilket gör att jag skulle kunna krypa under jorden är att - TÄNK OM ALLA BILDER PÅ VÅRAN DATOR FÖRSVINNER? :O DET FÅR INTE HÄNDA!!!! ALLA BILDER PÅ TJALLE OCH ALLA BILDER PÅ BETTAN!! :O Gode gud det får inte hända!

Detta gör att jag är lite deprimerad för tillfället...:(


Igår var jag i stallet till klockan 8, jag fattar inte varför jag är så himla seg i stallet. Jag gör ju bara det jag ska. Jag och amanda red ut på en lång ridtur till tofta, och det regnade inte :D:D:D Tjalle var pigg som satan, och helt crazy xD

Han fick på sig sitt vintertäcke nu med :D

Åh jag är så himla glad att jag har just Tjalle ♥
Är också så glad att han alltid finns för mig och alltid ställer upp :')


Puss på dig älsklingen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0