VECKANS

Tänkte börja med lite veckans...
Har inte riktigt bestämt hur jag ska lägga upp det men en grej jag tänker ha är Veckans vara!

Det kan vara både saker som har med hästar att göra, kläder eller någon annan praktisk sak!

Både stora och lite dyrare grejjer men också små och billiga!




Veckans vara denna vecka är...

Reflexvantar från HÖÖKS för 129 kr
Jag vet att man kan köpa liknande på ullared för säkert billigare pris.
Dom är inte speciellt snygga, men vem har sagt att man ska vara snygg i stallet. Jag tycker dom är sköna, men framförallt praktiska. Händera rör man ofta vilket gör att bilarna reagerar lättare och om man skulle tappa vanten hittar man den lätt! =)


Kommentarer
Postat av: emma

niiice:D

2010-10-28 @ 08:05:37
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/
Postat av: Céline

SV: tack hihi :D

2010-10-30 @ 07:44:57
URL: http://celines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0