Zzzzz

Idag var jag i stallet, jag borstade Bettan, maggie och gick på promenad med Maggie tillsammans med Becka och Tjalle som var dunderpigg!

Typ så intressant är mina inlägg nuförtiden. Jag är såå himla trött verkligen, mina inlägg är skit tråkiga.
Nu ska jag sova så jag blir pigg och orkar skriva roliga inlägg på bloggen!

Imorgon ska jag till stallet och rida underbara Tjalle älsklingen. Har inte bestämt om jag ska rida ut eller dressyr i paddocken. Får se det imorgon, Tjalle är ju fruktansvärt pigg nu för tiden så han kanske behöver ut och galoppera av sig lite? Hmm???

Btw så längtar jag snart ihjäl mig tills när vi ska till Ullared!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

SV; mhm det kanske den gör, men det var den inte!

2010-10-25 @ 22:58:16
URL: http://eaqi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0