Denna underbara slappa lördag! :))

Blev en rätt chill lördag idag! :)
Göttans!

När jag kom till stallet var tävlingarna i full gång.
Jag kollade inte så mycket på själva tävlingen utan gosade med världens sötaste hund och världens GALNASTE katt.

Hunden heter Ludde och är 12 veckor gammal, han är en yorkshireterrier! :)
Han var med Fam Bengtsson på tävlingarna för dom var hundvakt åt honom.
Annie passade Ludde lite när Ullis och hans hjälpte till på tävlingen :)










Katten
Katten heter gerad och är ungefär 3 månader tror jag :)
Han bor i ett litet hus på gården och är kung över gården!
Han har skrämt iväg stall katterna (vet inte om dom kommer tillbaka?? våran älskade guess)!
Han är helt galen och har enormt mycket energi, han har nu fått stora vassa tänder som han älskar att bitas med! :)
Idag attackerade han en tant som satt helt oskyldig på en stol.
Han attackerade hennes knä flera gånger! :O
HAHAHAAA!!
Älskar Gerad!









När tävlingarna var slut tog jag in Tjalle medans Becka red och borstade honom åt henne :)
Rebecka red först hea sen skråns :)
Skritt och trav! :)
Hon typ ramlade av för att tjalle klättrade upp för ett brant berg eller något.
Hon påstod att hon hoppade av själv ena sekunden sen sa hon att hon ramla av. Men ingen olycka hände iaf! :)
Imorgon ska tjalle vaccineras men andra sprutan och få avmaskning! :)
Så nu efter det ska han ju inte ridas så han blir svettig :)

Efter rebecka hade ridit, typ halv åtta åkte vi hem :)
Nu har jag ätit och vikt tvätt och kollat på tv! :)))


Shit, jag har en häst blogg och inte en endaste hästbild blev det! xD

Känner att uppdateringen om Tjalle och hur det går med han på dagarna har varit väldigt dålig, det ska det bli ändring på!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0