Go kväll!

Hej :D

Hur har eran dag varit?
Min har varit helt okej, !

Hade tänkt att skynda mig lite i stallet idag men det gick ju sådär med det.
Red i 75 minuter typ xD
Stackars lilla Tjalle, men han var pigg som satan !

Jag blev arg på honom en gång för han bara spände sig och lyssnade inte och allt.
Men då blev det ännu värre, så nu har jag lärt mig att aldrig bli arg på min baby ! :)
Men det är ju lite svårt när det kokar inom mig xD
Men det är ju inte bra att skälla på honom när han är en liten bebis ;)

Varför jag red så länge var för att själva "framridningen" blev som ett helt dressyrpass xD
Jag gav mig inte förrän det gick bra.
Sen hoppade jag!
Började med bommar på marken.
Sen höjde jag till 30-50 cm :)
Han var jätte duktig men blev lite trött tillslut :)
Hade jättebra framåtbjudning och vägrade inget alls, -min häst ska inte vägra speciellt inte på fjutthinder! :)
Kevin tog kort men det blev inte jätte många bra bilder.

Såhär såg banan ut, men det var ingen oxer :)
Det blåa är vatten matta och det gula en annan plastmatta :D




Några bilder från idag, jag vet att jag sitter förlävligt.
Han felbedömde avståndet några gånger och ni vet hur det kan bli då! ;)










Så rolig bild! xD



Btw så red jag med Sandras sadel idag (www.ponnybruden.blogg.se) den var jätteskön och rörde sig inte :)
Men becka ska rida med den imorgon med :)

Nu måste jag sova :)
Här kommer ett litet klipp från idag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0