Godmorgon!

Godmorgon alla läsare!! :D:D

Jag har något otroligt bra att berätta!! :D
Jag har sovit jättegott i natt och inte vaknat av att jag var svettig/frös/tät i näsan/törstig/toanödig/ont i halsen!

Jag har alltså blivit bättre!! :D:D
Just nu mår jag också skit bra bara lite snorig o det där ;)
Så nu ska jag strax göra mig färdig för att åka ut till stallet och kolla på tävlingar!:D
Rebecka får nog ta och rida Tjalle idag! ;))

Just nu känner jag att jag inte har så mycket att skriva om, så jag tar och går och gör i ordning mig och packar en liten matsäck xD

Kanske blir en mobilblogg senare under dagen ;)
Hejsveeej!

Ps, veckans ämne är olika bett (helgens ämne får man väl säga)!
Ska skriva om det ikväll eller imorgon!
Därför blir dagens fråga följande:

Vilka bett gillar/ogillar du?? :)

Det är ju självklart olika från häst till häst, men vad rider du i för bett?? :D


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; okej vad roligt :) blir det några bilder? :)

2010-09-04 @ 10:06:34
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0