Haj hopp!

Nu ska jag försöka komma in i bloggandet igen! :D
Jag kom hem igår kväll och slappade bara hela kvällen!
Jag hade skrivit ett långt inlägg med videoblogg och allt men glömde ladda upp det xD


Idag var jag i skolan, vi har ju schemabryt med val grejs!
Vi gjorde inte så mycket, gjorde en plansh och kollade på debatt!

Vi slutade 13:20 men det gick ju ingen
buss så jag åkte till stallet 14:30 :)
Hästarna går nere vid havet så jag tar cykeln och hämtar han med den :D
Cyklade bara i skritt fart men han var så duktig så han kan nog jogga efter :P
Jag red till tofta idag, skritt på mycket asfalt och trav på en grusväg :)
Myys ponny :) ♥
Han var snäll trots att det blåste mycket, men lite tittig var han allt :P
Imorgon ska Becka rida ut :))
Och jag ska vara med min ÄLSKLINGS BÄSTA VÄN EVELINA :D ♥
Sen är det helg! (L)
Ska bara tillbringa den men världens bästa häst :D

Nu ska jag kolla lite på valdebatten (bara för att jag är så speciell) sen ska jag soooova :D

Hejdå! :)

Ps. Jag älskar mitt liv just nu :)) ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: emma

sv: hih okej :D!!

2010-09-16 @ 21:17:43
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rider din syster aldrig?

eller asså rider ni inte lika många dagar i veckan ? :P

2010-09-21 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0