Hej, jag är påväg hem från stallet nu....

Hej, jag är påväg hem från stallet nu. Men jag kommer inte hinna blogga idag för jag måste verkligen plugga. Det blev en sen stalldag idag med. ;) Jag red i paddocken i ca 1 timme och 20 min :) Ett långt pass. Han blev jätte trött. :p Började att skritta på långa tyglar och bara styra med vikten. Han var skit duktig :-D<3 Gjorde volter och halter :) Sen red jag på fyrkanten och gjorde volter i hörnerna och trav på långsidorna. Jag lade ut 3 bommar på medellinjen som jag red cerpentiner i båda varven. Trav och skritt lite omlott. Sen galopperade jag i en 8 med galoppombyte över bom i mitten. Gick sådär Men vi slutade med ett perfekt byte :) Sen trav och galopp- hoppade jag ett hinder 6 ggr på ca 40 cm :) Ledde han till brevlådorna efteråt. Han var på sjukt duktig idag Asså! Är så stolt över honom :-D<3 Men när jag skulle ge honom en morotsbit efteråt bet han mig i tummen och drog. :( aj! Men han är bästa valacken ändå :-D<3<3


Kommentarer
Postat av: L1CKY :*

sv; asså typ massa olika, men om mitt liv i bild&text,och sen typ tipsar jag om massa olika saker, film,musik,smink osvosv ;) följ den gärna med bloglovin :*

2010-09-08 @ 19:59:48
URL: http://leylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0