I skolan!

Jag är i skolan nu och ska skriva ett arbete om Astrid Lindgren som författare :D
Inte jättekul men man gör ju sitt bästa :D
Bara det att jag glömmer av vad hon heter hela tiden xD

Aja, det jag ska berätta var att en extremt rolig händelse har skett idag!
Jag satt på en gunga och gungade i ganska hög fart.
Vid dom andra gungorna var, malou, amanda, evelina, jossan och emma :)
Jag försökte få kontakt med evelina som stod ca 2 meter i från mig men ignorerade mig totalt! :O
Så jag tänkte att jag skulle hopa av gungan och ta tag i henne!
Men utan att tänka hoppade jag av gungan på fel sida!
Man brukar ju hoppa av när den gungar framåt men jag hoppade av när den gungade bakåt.
Det resulterade i att inom den närmaste 0,00000001 sekunden låg jag helt raklång men fejset i marken.
Haha jag skrattade så jag grät!
Så fick jag gräsfläckar på mig också!
Hoppas dom går bort ;)

Jag har målat en otroligt fin bild men det går inte att ladda upp :(((((((((((((((((((((((((((((

Nu känner jag att jag måste börja leta lite information ;)
Så hejdå!




Kommentarer
Postat av: Malou

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! helt sjukt vad jag skratta! :´)

2010-09-21 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0