Lasträning!

Han var så otroligt duktig alltså!
Jag hade räknat med att det skulle ta typ 1-2 timmar!
Men han tvekade inte en ända gång!
Jag gick fram typ tre steg, sen backa 1 sen fram så han hade 1 fot på lemmen sen 1 bak sen 2 fötter på lemmen, sen 1 bak, sen alla fötter på lemmen och 4 steg bak och så.
Han gick till och med in helt av sig själv! :D
Upprepade det typ 3 gånger att gå in, backa ut, gå in o backa ut.
När jag skulle backa ut han ville jag ta typ 2 steg bak och stanna och sen fortsätta men då backade han ut helt typ 2 gånger så då fick jag göra om :)
Men sen lydde han mig vartenda steg :D
Ja hade ett lite längre spö med mig som jag andvände när han gick åt sidan av lemmen för att "peta" honom till rätta. :)
Stängde bara den lilla bommen där bak idag för han blir lite nervös när det låter bakom honom. :)
När vi kommer hem från danmark ska vi lastträna igen :)

Haha hoppas ni fattade hur jag gjorde xD

Dagens fråga!!


Blev skitfult med hästen nere i hörnet xD
Haha






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: emma

åh vad härligt för er :D:D<333<33

2010-09-11 @ 16:08:31
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0