Liseberg!

Jag åkte vid tjugo i tio och vi var på liseberg tills kvart över åtta typ :P

åkte massa saker som typ balder, kanonen, colerado, gasten, slänggungorna, flumride uppsvinget (4 ggr), höjdskräcken, virvelvinden, spinrock, hang hai och lisebergsbanan! :))
Det var niceprice! :)
Så käkade vi på Burger king :))
I slutet när vi skulle åka hem vann emma en stjärnvinst på geisha - mitt favorit godis!! :D:D
Så jag fick en liten låda som jag typ käkat upp nu xD

Lyckad dag var det iaf, men det var en del folk där, kötid från 5-30 min :))
Haha och som vanligt skämde vi ut oss ett antal gånger men det är alltid kul xD

Emmas mamma var supersnäll och hämtade oss :))

Rebecka och mamma åkte till stallet idag, han fick spruta nr 2.
Han började rygga när dom skulle ta den ute så dom fick ta in han i en box och då gick det bra! :))
Nu är det bara avmaskning kvar :D
Becka var ju sjuk så hon gick bara runt med han lite på tävlingsplatsen vilket innebar att han fick vila idag igen! :O
Imorgon ska ja nog rida bajbyyyy :D
Får se vad vi hittar på :)

Här kommer lite bilder och även filmer från dagen! :D
 


   
















Emma med sin stooora geisha :D
 (www.pegasusuryttare.blogg.se)

HAHAHAA jag med min lilla geisha som jag fick av emma :D
Jag var helt osminkad och helt o fixad i håret men brydde mig helt enkelt inte xD

Haha emma xD

Skit högt upp alltså !

Tack så jääääde mycket emma, ewe o malou för en otroligt rolig dag, och tack morfaaar! ;)

Kommentarer
Postat av: Proffsen - vi som slår hål på myterna!

Svar: menar du tvättar bort med vatten? Vatten är inte så bra för läder så de är inte bra alls!



Ha de bra

Proffsen - vi som slår hål på myterna!

2010-09-05 @ 21:32:16
URL: http://proffsens.blogg.se/
Postat av: emma

ojdå, fina bilder på mig -.- !

det var järekul att gå på liseberg :D:D

2010-09-06 @ 09:08:41
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0