Rapport!


Nyhet nr 1!
Fick just reda på att mamma ramlade av Bella när hon och Becka red xD
Bella hoppade över en mur och det var inte mamma beredd på!
Men hon skadade sig inte trots att hon är så gammal! xD
Haha nu blev hon nog glad när jag skrev så!
Det roliga var att det var nog på exakt samma ställe som amanda fredin ramlade av Bella för 2 veckor sedan! xD

Nyhet nr 2!
Imorgon ska jag och mamma lastträna Tjalle! :)
Han får vila och jag kanske går på en kort promenad bara :D
Hoppas jag inte är skit dålig, så jag iaf orkar med att lastträna! :D


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; :) händer imorgon fredag då? :)

2010-09-02 @ 21:49:12
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0