Rubrik!

Det är alltid så himla svårt med rubriker, vet aldrig vad jag ska skriva!

Idag har ju vädret verkligen varit skitdåligt!!
Men trots regnet var jag och Tjalle ute på en ridtur ändå :D
Skulle ridit lång runda till tofta med Amanda på Qlementine och Evelina på Trevina men vädret var dåligt och dom var så sena till stallet så jag red till Hea själv i stället.
Det blev kortare ridtur på knappt 45 minuter, men med mycket galopp :D
Han var pigg :D
Taktade ibland - men det får han inte göra!
Så hoppade vi den lilla lilla stocken i skogen med :)

Blöta blev vi med! :)
Sen gjorde jag allt som hör till efter en ridtur + tog tempen, putsade, gav han mat.
Mamma köpte biopromin idag, vi börjar ge han 1 tsk men ökar till 1 msk om några dagar :)
Sen provade vi sandras (www.ponnybruden.blogg.se) sadel, den satt jätte bra så jag ska rida i den imorgon :D
Hoppas den är bra även då! :D

Sen gick jag ner med honom till hagen och åkte hem :D
Längtar tills imorgon då vi ska hoppa :D
Börjar med bommar och höjer sedan till kanske 30-50 cm :)
Haha plutthinder! xD

Inga bilder idag! :(

Men imorgon kanske det blir det? :D
Jag vill ha någon som kan fota!
Någon frivillig? :D

Imorgon ska jag bara åka till stallet  :)
Precis som idag :D

Nu ska jag skriva en engelskabok redovisning! :)

Bye!


Kommentarer
Postat av: iddddaaden glassiga <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

jag kan kan fota om du vill om du inte har någon annan asså! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-20 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0