SJUK!! :O

Igår när jag gick och la mig kände jag att det brände lite i halsen.
Jag ba, nej bara jag inte blir sjuk!
Men i morse var det lite värre, men jag var pigg och glad så jag tänkte att jag måste åka till skolan iaf! :)
I skolan blev det bara värre och värre tillslut kännde jag mig som en ända stor kokhet klump som släpade sig fram och droppade snor över allt!
Men jag tvingade mig själv att vara med på sista NO lektionerna för att inte missa infortmationen som jag visste skulle vara ganska viktig!
Så nu är jag alltså sjuk!! :((

Skulle egentligen med Ewe hem men vi kunde tydligen inte vara hos henne eller i hennes stall så hon ville vara hemma hos mig och då kände jag att det inte passade särskilt bra idag i och med att becka ska fixa inför tjejmiddag imorgon och att det är skiiit tråkigt hos mig för jag bor ju i lägenhet! :O
Men sen skulle amanda med henne hem,  jag frågade hur det gick till och då sa hon att jag kunde följa med henne hem iaf men jag hade ju redan bestämt mig för att åka hem och plugga.

Känner att det beslutet kanske var ganska bra i och med att jag och Ewe inte är så lugna alltid utan kan vara ganska galna.
Det hade inte passat mitt tillstånd idag xD

När jag kom hem käkade jag spagetti och köttfärssås och lite glass :)
Jag och mamma har letat lite sadlar på internet men sen åkte hon till stallet för hon skulle rida ut på bella med becka på bello efter att becka hade ridit ut på tjalle! :))

Ska bara slappa idag tänkte jag. Jag tog med mig både eng bok, NO grejjen och Matte hem så jag har att grejja med för jag tror inte jag åker till skolan imorgon!

Bajj att jag blev sjuk!
Är ju verkligen såå tråkigt!
Hoppas att jag blir frisk inom de närmsta dagarna, iaf innan måndag!! :O

Tjo sålänge! :)))

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Oh,Krya på dig!

Jag är ju oxå sjuk,Har ont i halsenoch är väldigt trött :(<3

2010-09-02 @ 22:01:31
URL: http://missalaiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0