Snabbt inlägg!

Jag sitter här och lyssnar på världens snyggaste, underbaraste Olee hedberg :D

Ska alldeles strax gå till bussen :)

Val igår!
Var der rätt parti som vann? :))
Själv tycker jag nog inte det faktiskt men vet ni vad? Livet går vidare ;)

Men detta valet betyder ändå ganska mycket för mig.
Jag har varit väldigt intresserad och lyssnat på debatterna och så!
Om 4 år är det nästa val, då ärjag 18 år och får lov att rösta!
Men om 4 år är också det året som jag möjligen tänkt sälja Tjalle.
Men man vet aldrig, han kanske blir så grym att jag vill behålla honom till mina barn? xD
Ne men jag är ju faktiskt 18 då och jag kanske känner för att gå över till storhäst?

Därför längtar vi inte till det året!
Men iof det är mycket annat kul som händer det året!
18 ÅR LIKSOM!
Går inte att fatta jag också ska bli så stor!

Men det där med Tjalle.
Han är bara för jävla bra!
Jag är så ***** glad att vi har hittat en sån fin häst.
Helt sjukt!
Han är bäst! ;) ♥


Idag blir det en vanlig skol och stalldag!
Men glöm inte att kommentera för sjutton!!

Hejdå ha det så bra! :)


Kommentarer
Postat av: iddddaaden glassiga <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

4 år e ju jättelångt du har väl haft han ganska långe nu va ?????? <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-21 @ 08:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0