Sorry!

Förlåt för dålig uppdatering!

Igår var jag med Emma på clearround, hon fick två clearrounder! :D
Skitgrymma var dom! :)
Vi kom hem ganska sent och jag var så jävla trött! :O

Idag var skoldagen skittröööökig! xD
Jag var helt opepp på stallet men ridturen blev helt amazing :D
Red till holm :)
Mycket galopp och fattningar :D
Fattade galopp från halt och skritt, fick några skitbra fattningar och några sämre!! xD
Men han var piggelin :D
Han fick jobba ordenligt och blev svettig! :)
Gjorde inte speciellt sen för jag var så trött.
Mamma kom och vi åkte till Sandra Ohlen och betalade sadeln :D
Gött att ha en egen sadel nu asså :D
Ska ta väl hand om den :D

Ikväll har jag varit skittrött och kollat på idol och så :D
Men jag har varit på jätte blogg humör men inte orkat!
Det blir ett kort och ointressant inlägg nu för jag måste sova!

Imorgon ska jag upp TIDIGT för att åka på kalas hos min kusin :)`
Ska inte till stallet, Tjalle får vila, becka går på promenad :D
Sen när jag kommer hem ska jag fanimej se till att jag kommer ut på en power walk eller en rejäl jogging tur så svetten bara sprutar!
För vet ni?
Jag håller på att ruttna!
Jag känner mig så jävla äcklig, har ätit chips och glass ikväll.
Jag bara sväller, blir tjockare och tjockare för var dag som går.
Jag vet jag är INTE tjock men jag är påväg att bli, och säg inte emot mig för jag håller själv koll på vad jag väger.
Iaf - MÅSTE få stopp på detta! :'(
Jag mår fan typ dåligt av det!
Så imorgon = MOTIONERA!

Nu hör jag att det regnar, då tänker jag på älsklings Bettan och Tjalle baby ! ♥


Ngn dag, kanske imorgon?
Ska jag och emma starta våran blogg, www.ponnyliv.webblogg.se.
Kika gärna in och skriv lite kritik om designen!
Vi ska ha en blogg tillsammans och jag kommer inte blogga här! :)

bye!

förresten så har jag bilder och film från idag MEN JAG ORKAR INTE!
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0