Suck!

Det är så tråkigt att vara sjuk, men och andra sidan så var det ju tur att jag blev det nu och inte när jag hade något speciellt pågång.
Visst jag skulle varit med Evelina och åkt på badhus men det kan man ju göra fler gånger ;))

Jag somnade om förut, sov till 10 typ :)
Sen dess har jag tagit mig till toaletten och borstat tänder + fått på mig lite kläder - mjukisbyxor och t-shirt ! :))
Just nu sitter jag och vrååålsvettas! :O
Så jobbigt att ena sekunden frysa och sen svettas!!!

Nu ska jag plugga lite matte, NO, eng och kanske svenska!!!
Sen ska jag städa och gärna kolla på film om jag hinner!
För klockan 3 ska jag och mamma ut till Tjalle baby :*
Bara borsta och så får mamma kanske gå på en promenad! ;)
Mamma ska köpa kollamasken också, det är ju dags nu ;)
Kom på att vi måste ge han andra vaccinations sprutan!!
Ska kolla om mamma har ringt veterinären! :))



Jag tycker kolla masken är väldigt bra för då slipper man ge hästen massa avmaskningsmedel även om man inte vet om dom har mask ;)


Lilla Tjalle ska snart få spruta igen!


HAHA min syster är så snäll nu när jag är sjuk, förut fixa hon fukost och tablett till mig och nu kom hon med chokladpudding!! :D
Snäll syster jag har va? :P

Kramisar!!
Btw jag behöver hjälp med varför jag inte kan lägga upp videoklipp!??!?!


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

SV:gå in på designadinblogg.se där står det (:

2010-09-03 @ 15:02:03
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: josefin

tycker du ska avmaska ändå eftersom inte kolla masken är 100 % säkert, alltid smartast! de skadar ju itne liksom!

2010-09-03 @ 16:24:51
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; okej :) ja men visst är man, det är ganska mycket pengar att lägga på det och man blir inte så glad om det inte funkar liksom :S



Krya på dig :)

2010-09-03 @ 17:13:19
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: emma

okej :)

då har dem ngt gemensamt ;D!! hihi<3<3

2010-09-03 @ 18:14:44
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/
Postat av: Proffsen - vi som slår hål på myterna!

Snittsig blogg!

Allihopa kika in på våran blogg, där finns massor att lära, roliga diskussioner, tips & trix & ja, allt som har med hästar att göra!



OBS! Bloggen var tvungen att startas om därför så få inlägg, men de kommer! ;)



Ha de bra.

2010-09-04 @ 00:31:27
URL: http://proffsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0