Svar frågestund!

Har ju glömt att svara på frågorna sedan frågestunden! ;)
Blev inte så många men iaf några! :))

Från Emma (www.pegasusryttare.blogg.se)
Hur lyder ditt mål med Tjalle som ska ha nåtts innan nästa år?

Svar: Jag har inget speciellt mål för detta året.
Vi ska bara lära känna varandra, men en liten grej är att jag vill att han ska vara lugn och säker både i paddocken, på ängen och ute på vägarna! :)
Det är ju det vi håller på att träna hela tiden!

Eller jo jag kom på ett mål! (2)
Han ska vara superlätt att lasta :)) <3
Och han ska inte vara rädd för sprayflaskan!

Från Ida (www.missalaiso.blogg.se)

*Hur länge har du ridit?
Jag har ridit sen jag var liten, på mammas släktingars hästar mm :)
Men regelbundet har jag ridit i 5 år, började med 1 dag i veckan men sen har det bara ökat och nu rider jag nästa varje dag.

*Gillar du din klass?
Ja den är väl helt ok.
Men hade mycket hellre gått i Vinga!
Älskar min lärare Eppis :))))

*Vilket är ditt favoritämne i skolan?
Har inget speciellt men gillar ju hemkunskap musik och idrott för dom är ju roligast! :D
Men jag gillar också SO o NO :)

*Vilken ridgren gillar du mest?
Svårt att välja, kan nog inte välja.
Det blir nog hoppning eller dressyr iaf :))

*Vad är ditt favoklädesplagg?
Jag älskar jeans, men också leggins :P
Har inget speciellt!

*Vad heter din bästakompis?
Kan inte säga en för jag tror dom andra kanske känner sig sårade xD
Emma, Ewe, Manda, Cecilia :))

*Vilken ridbutik gillar du mest?
Hmm, kan nog inte välja, hööks är bra på det mesta men inte sadlar, borstar och ridskor o så.
Börjes är bra med putsmedel, sårvård, glansspray och praktiska saker som sadel hängare o så :)
Men inte sadlar, träns, skydd mm :P
My one är bra men jag tycker dom bara har barngrejjer / märkes grejjer!
Inget mellan ting lix!
Tre hästar är bra men kan vara något dyra och har inte riktigt allt, men älskar deras begagnat grej! :D
Lite rörigt men alla affärer har ju både för och nack delar så har ingen speciell!

*Vilket ridmärke gillar du mest?
Svårt att välja men jag ÄLSKAR pessoa! :))
Gillar även jacson, mountain horse, bucas, amigo :))

Nöjda med svaren? :D

Kommentarer
Postat av: emma

jag med :o! <3

2010-09-01 @ 22:00:35
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0