Tjohej!

Nu är helgen slut ! :(
Bara en mysig söndagskväll kvar! ;)

Dagen har varit superbra, precis som en söndag ska vara.

Började med fika inne hos kickii!
Sen hämtade jag pollen med cykeln :P



Jag borstade och provade Emmas sadel som inte alls satt bra! :(
Så jag ställde in Tjalle i boxen och åkte och lämnade den direkt, och även emmas lilla paket som hon fick för att hon är bäst! :D

När vi kom tillbaka sadlade jag och gick upp till paddocken.
Det var en blåsig dag idag så han var lite spänd nästan hela tiden.
Men jag började med skritt på lång tygel och vikterna.
Sen red jag lite olika vägar i skritt och trav men övergångar. Som 1 cerpentin övergång med volter, volt på kortsidan och volt tillbaka, volt, volt tillbaka osv.
Han var duktig men var ju lite spänd villket gjorde att han hade olika tempon hela tiden. Så det övade vi på också.
Sen galopperade jag på fyrkanten och gjorde lite galoppfattningar.
Han var lite dum ibland och sprang in i fattningarna!
Men vi avslutade när det gick som bäst! :D












Efter jag hade ridit tömkörde jag och mamma i paddocken :)
Skrittade bara runt med honom och han var superduktig !
Har dock inga bilder på det!

Efter tömkörningen lasttränade jag!
Gjorde som jag brukar göra och lastade 2 gånger sen fick han stå inne i transsporten och äta kraftfodret.
Vi stängde lemmen idag med! ;)
Han var så jävla duktig, sen lastade jag två gånger igen :D
Sen var jag och mamma på kevins kalas till klockan 18:00 typ.
Efter det putsade jag och sen åkte vi hem! ;)

Han var så duktig idag alltså! :D:D
Puss på han! :))




Kommentarer
Postat av: emma

hahahha!

filmen xD! <3

2010-09-19 @ 20:53:23
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/
Postat av: sara

haha vad söt och snäll han är jätte fina bilder :P

2010-09-20 @ 08:49:50
Postat av: Frida Elm :)

åå vilken härlig video och fina bilder :) bra blogg, följer ;)

2010-09-20 @ 12:43:29
URL: http://ponnyryttarenfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0