Trött!

Shit!! Jag har suttit vid datorn i 2 timmar nu! :O
Skulle egentligen städat och ha pluggat, NO, matte och lite engelska!
Aja, ja får ta igen allt i skolan imorgon! :)
Städa får jag göra en annan dag för jag måste sova nu!
Imorgon slutar vi sent, sen direkt till stallet :D
Jag ska rida i paddocken, ska nog göra lydnads övningar och träna på fattningar!
Jag hoppas jag hinner göra lite horsemanship övningar efter också :)



Jag älskar prickar på mular!
Qlemp har många prickar = så gulligt!


Tjalle har en prick på underläppen! :D
Älskart ♥♥♥♥



Heejdå! :D

Btw



Look a like?? :D

Haha gammal bild på mig!

Kommentarer
Postat av: emma

ooj vad likt :o!!!

2010-09-07 @ 08:17:46
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/
Postat av: Felicia hulen !

haha det är faktiskt likt! :)

vi ses den 25 ! :D

2010-09-07 @ 08:38:55
URL: http://feliciaahulen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Det var jag som gjorde bilden

2010-09-09 @ 12:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0