Trött!

Jag och mamma åkte till stallet runt 4 tiden.
Men vi hjälpte Susanne att handla till tävlingen så var inte där förräns 5 ;)
Jag tog in Tjalle och borstade, sen gick vi på promenix ;D
Åsså fick han maten :*<3

Sen hjälpte mamma till lite inför tävlingen och jag strosade runt lite.
Kl. 19:40 åkte vi till kärna och hämtade mammas kompis som är makeupartist som skulle vara på beckas tjejkväll! ;)

När jag kom hem var jag vrålhungrig och tog pizza och smakade på den goooda "tårtan"!!
Sen kollade jag på när becka mf blev sminkade ;)
Efter det (23:20) åkte alla ut med moppar till kvarnen och mamma körde mig, becka och mammas kompis :)
Vi lämnade av mammas kompis där hon bor och åkte sedan ut till kvarnen med lite grejjer :)
Såg baby i hagen med! :)<3
Jag och mamma åkte hem direkt typ och nu har jag kollat runt lite info om kolla masken.
Mamma köpte ingen idag för hon hann inte.
Men det kanske var lika bra det!?
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro på, om man kan lita på kolla masken??
Jag är lite osäker när det gäller det där och alla säger olika därför ska jag be mami ringa veterinären imorgon för säkerhets skull! ;)
Skadar ju inte med ett tlfn samtal ;)

Dagens 2 frågor!!
Hur gör du med avmaskning??



Vad är din häst vaccinerad mot???


Nu ska jag försöka sova! :))
Puss heeej!
Imorgon ska jag ut och kolla på tävlingar om jag känner mig bra vilket jag gör nu ;)
Jag återkommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: emma

pegasus är också dominant ;P

2010-09-04 @ 09:00:26
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; varsågod :) Händer idag då? :)

2010-09-04 @ 09:04:14
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0