Dagens ridpass

Idag red jag ut ca 30 min igen... :) Fast en annan ridväg, han var jätte duktig och jag travade tom en bit. Han vände 2 små gånger bara men annars var han helt perfa :)

Fast det kom 2 motorcyklar i full fart när vi var i ena kurvan. Becka han inte hålla i Tjalle innan den ena brummade förbi i full fart! Så Tjalle fick panik och skenade en bit på vägen. Usch, hemskt! Men det gick bra och han lugnade snabbt ner sig. Men jag pekade fuck you till motorcykeln och blängde på honom. Hatar idioter som tror att dom kan köra hur fort som helst :O:O

Inga bilder från ridpasset då min outfit var... crazy!

Kommentarer
Postat av: emma

hatar med sånna :@ respektlösa jävlar

2011-04-15 @ 21:47:26
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0