Godkväll

Jag har varit usel med bloggningen idag, jag har haft fullt upp och nu ikväll fick jag besked att Bettan och Maggie har somnat in. :'(

Jag har länge vetat att det närmar sig men jag fick inte veta när då det är snällast för dom. Bettan har blivit allt sämre och sämre och gick tom in i staketet i hagen och kunde inte hitta krubban i boxen. Jag var i stallet idag men hade ingen aning om det. När vi var på promenad hade jag en fruktansvärt konstig magkänsla, det gjorde så fruktansvärt ont. Men när vi kom hem och jag fick veta så släppte allt. Mycket märkligt...

Även fast det är fruktansvärt hemskt så har mycket lättat, nu har hon det bra! Det var riktigt hemskt att se henne full av oro kämpa sig igenom varje dag. Nu har hon det bra tillsammans med bästa vännerna i Trapalanda. ♥



Men ändå är det sjukt svårt att förstå, BETTAN ÄR DÖD! BETTAN!! Helt sjukt...♥

Älskar dig något så otroligt mycket, jag är så glad för allt du gett mig och att jag fick lära känna dig ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Hanne

usch tycker så synd om dig <3 :( men de var väl bäst så, även fast jag förstår att det är svårt att förstå o inse.. :( Rip Maggie o Bettan <3

2011-04-05 @ 16:18:27
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0