Hejhej

Det har inte varit lätta dagar varken idag eller igår. Att komma till stallet var riktigt sorgligt, det var så tomt, tyst och tungt. Men jag var ju inte bara där för att gråta utan också för att ta hand om Tjalle. Han var faktiskt en riktig ängla ponny idag, kanske förstår han? Han var väldigt gosig och ville pussa mig hela tiden. En bra tröstare ♥

Jag tvättade hans ben, mage och svans. Sen friserade jag honom och efter det gick jag på en promenad med Tessan o Bello. Han var en riktig gulleprins. <3





Hovarna friserade, det ser ut som att han har sjukt långa hovar men det har han inte ;) Men det är snart dags för skoning ändå :)



Jag klippte bort håret där grimman sitter. Lättare så plus att det inte syns så mycket. Men jag tror inte jag ska göra det mer för det blir så jobbigt när det växer ut... :/



Klippt bort "skägget" !



Resultatet :)





Tjalle o Bello tycker om varandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0