Home sweet home

Nu tänkte jag dra igenom dom senaste dagarna som jag inte bloggat om.

Fredag: Jag var ju i stallet och sen åkte jag och Becka hem till Annies lya, vi käkade godis, kollade på BB och Gilbert grape :)

Lördag: Vi var i Annies stall hela dagen, hjälpte till och kollade på massa ridlektioner. Efter det så åkte vi ut till stallet, jag mockade och tog in hästarna och sen kollade vi på filmer.

Söndag: Jag fodrade hästarna klockan 7, sen red jag klockan halv nio. Jag red ut en sväng och sedan några varv i paddocken. Han försökte testa att bråka när vi red ut men han gav sig snabbt. Vi travade lite med! sen skrittade jag några varv i paddocken, utan problem! Kanske börjar han ge sig? :D Vi får se...
Efter stallet gick jag och Becka på en låång promenad, 2 mil på 5 timmar! :) Fast vi stannade mycket på vägen, och kul hade vi! Snacka om att jag är trött i benen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0