Thng wndwn Bouncing Lady <3

Kommer alltid älska dig mest!



När vi hade ca 10 min kvar igår tänkte jag ta ut Bettan och Maggie på en promenad men den skulle bli så kort och om jag skulle ta in dom kunde jag inte släppa ut dom igen för det skulle bli så rörigt för Bettan då. Så jag valde att inte gå på promenad för jag tyckte dom skulle stå ute och sola sig i hagen ist. Men det ångrar jag nu... :'(

Nu spelar det ju ingen roll för Bettan ändå kanske men... Man skulle gärna vilja säga ett sista hejdå, men det är så taskigt mot djuren att få möta alla människor ledsna det sista. Så blir dom oroliga och kanske fattar dom vad som ska hända? Men en sista puss, en sista klapp eller en sista kram. Jag visste att det var dags men inte såhär snart så därför var jag förberedd men ändå inte! :(

Men jag funderar lite på varför jag hade så ont i magen igår, berodde det på ngt? ...

Kärlek till dig ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0