Tjoo

Hejhej!

Jag skulle egentligen åkt hem igår men jag valde att stanna en dag till, skulle kunna var där hur länge som helst.
I helgen har jag åkt häst o vagn, ridit, åkt flotte, gått på promenader, fodrat hästar mm, fodrat kossor mm, vart med släkt, lekt med sysslingarna, varit på påskmiddag och påsk brunch. Ridit påskritt, grillat, solat och fikat. Vädret har varit HELT sjukt fantasktiskt, det är ju sommar! Shorts och linne är det som gäller, och det är bara april. Hur ska detta gå? :P UNDERBART

Jag har passat på att steka i solen kan jag tala om!

Bilder kommer imorgon!

Men jag har allt saknat Tjalle, det ska bli underbart att komma ut till stallet och gosa med honom imorgon, och inte minst rida honom! Han har inte ridits på 4 dagar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0