Torsdagen den 28/4

Dagen blev inte riktigt som den var tänkt att vara. Mamma jobbade så hon kunde inte komma på mötet och köra mig till stallet. Ist så åkte jag till stallet 15:30 och var där 16:00. 16:10 hade jag mockat och fixat vatten + foder. Sen tog jag bara in honom om smörjde på linimentet - han fick vila. Sen åkte jag tillbaka till skolan och var med på mötet. Strax innan åtta åkte jag hem och nu har jag inte gjort någonting. Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen

Nu vet jag nog allt jag behöver inför London resan, om 1 1/2 vecka åker jag. Ska bli såå kul men jag är såå nervös. Känns som att flyget kommer att krasha och jag kommer dö....:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0