Vet inte riktigt hur jag vill ha det!

Jag är lite osäker på hur jag vill göra med bloggen. Ena stunden känner jag för att satsa hårt, andra inte... Men tills jag har bestämt mig så sätter jag lösenord på bloggen och så bloggar jag när jag känner för det.

Det sista har jag varit väldigt lat och inte orkat blogga. Jag har varit på hoppträning - som gick superbra! Sen så har jag och Tjalle varit på våran första Clearround. Det gick jättebra för det första så skötte han sig jättebra i miljön. Framridningen var helt okej, han var jätteduktig för det var 1:a gången han var i ett ridhus. Men han blev lite stressad när det var så många hästar. Hiihi :)

Första rundan travhoppade vi, men jag var dum och litade på honom för mycket i kombinationen när han var pigg och ville galoppera. Men han blev stark och jag hann inte rama in honom så han sprang förbi ett hinder. Så ett "stopp" blev det. Annars jättebra.

Andra rundan började jag travhoppa men han gick så bra så jag lät honom galoppera. Allt super fast han rev hinder 8. Men supernöjd!

Bjuder på lite bilder från Clearrounden

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0