Dagens Äventyr!

Jag trotsade förkylningen och hängde med resten av familjen till Beckas kompis, de var ett gäng kompisar som skulle rida ut. Medans dom red ut hängde jag med morsorna! Dom frågade om jag ville ridit med men jag kände mig inte så bra ;)

De red i ca 90 minuter, alla gångarter. Tjalle hade varit på hugget och gjort ett antal lufthopp + stuckit! Oups, dumma bebis som inte sköter sig när mamma inte ser!

Jag har iaf inte feber idag! Känner mig bättre!

Här kommer lite bilder från dagen!


Tjalle + ponnymamma


Jason + ponnymamma2


Min fina älskade prins <3


Söten


Kärlek ♥


Myspys


Hihi :)






Karins häst Jason!


Flickorna med sina pojkar!


Min älskade syster & min älskade ponny


Jason & Karin!




Sötisarna!


Annan kompis & Felix!


Nästan hela gänget, alla utom....


Isabelle & Felix!


En glad o pigg Tjalle efter ridturen! :)


Hela gänget efter den gaalna turen... hihi




Jag kunde inte låta bli att hoppa upp och rida lite, hoppade över ett litet hinder också ",
Precis som....


Karin och raket Jason!! ;D


Lollo och Felix visar lite trix ;)


Men Tjalle lärde sig snabbt!


sötnöt


Måste erkänna att jag är otroligt kär i denna varelse ♥


Muffsen






Gölle

Tjalle skötte sig utmärkt, både vid ny miljö och lastning osv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0